Veckans försäljningsobjekt - kändislägenhet

Inom bloggvärlden så är Ebba von Sydow något av en legend då hon var bland de första i Sverige att få en stor blogg med många läsare. Det är även hon (med team) som har arbetat fram Veckorevyns Blog Awards.

Nu har hennes trerummare i Stockholm kommit ut till försäljning. Utgångspriset var 5 295 000 kr och nu när jag kollade lägenheten så var buden uppe på 7 300 000 kr. Vet inte om det beror på att det Ebba som säljer lägenheten eller om det faktiskt är så att den är så fin. Jag tycker att den är fin men inte bland det finaste jag sett så jag är inte säker på att tycker den är värd de pengarna. Ni får avgöra själva!

UPDATE 22.00 - Budet är uppe i 7 550 000kr
UPDATE 090916 14.30 - Budgivningen har blivit dold men senaste budet var 7 600 000kr (kl. 10.30)











Alla bilder är från Hemnet

Här har ni anledningen till att Ebba säljer sin lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0